Liedon Vesi

Ensimmäiset Sarastia Kuntaperinnän lähettämät maksumuistutukset ovat saapuneet Liedon Veden asiakkaille joulukuussa

16.12.2020

Runsaiden yhteydenottojen myötä Liedon Veden asiakaspalvelu on tällä hetkellä ruuhkautunut. Monella asiakkaalla on jäänyt lasku tai osa laskusta maksamatta ohjelmistovaihdokseen liittyvien erilaisten teknisten syiden vuoksi (esimerkiksi laskupohjan ulkoasu tai laskun saapuminen poikkeuksellisesti paperisena). Yhteydenottoihin pyritään vastaamaan niin pian kuin mahdollista.

Maksumuistutukseen liittyvissä asioissa voitte ottaa yhteyttä suoraan Sarastia Kuntaperintään (puh. 020  6399 420 tai asta.perinta@sarastia.fi).

Liedon kunta on vuoden 2019 lopussa siirtänyt uusien laskujen perinnän Sarastia Kuntaperintä Oy:lle. Taloushallinnon ohjelmistojen käyttöönoton viivästymisen vuoksi Liedon kunnan vuoden 2020 laskuja ei pystytty lähettämään asiakkaille normaalin aikataulun mukaan. Ensimmäiset vesilaskut lähetettiin asiakkaille kesäkuussa 2020. Ohjelmistovaihdoksen vuoksi myös yhteistyön aloitus Sarastia Kuntaperinnän kanssa viivästyi siten, että ensimmäiset maksumuistutukset vuoden 2020 aikana lähetettyjen laskujen osalta ovat saapuneet asiakkaille vasta joulukuussa.

Liedon kunta pahoittelee tilannetta.