Liedon Vesi

-

Henkilöasiakkaat

UUDET ASIAKKAAT
NYKYISET ASIAKKAAT

Yritykset ja yhteisöt

Sprinklerihakemus

Meidän vetemme

Veden laatu
Liedon Vesi -videosarja

Talousveden häiriötilanteissa

Mikäli talousveden jakelussa huomataan äkillinen häiriö, toivomme asiakkaitamme olemaan yhteydessä Liedon Veden asiakaspalveluun (puh. 050 400 9600) tai päivystykseen 24/7 (puh. 0500 742 191).

Asiakaspalvelu, (Kirkkotie 13, 21240 Lieto) on avoinna arkisin klo 9.00 – 11.00 sekä 13.00 – 15.00.
Liedon Veden Päivystys 24/7, puh. 0500 742 191.

Pääsääntöisesti huoltotöistä johtuvista katkoksista ilmoitetaan alueen asukkaille aina etukäteen tekstiviestipalvelun avulla. Asiakkaat, jotka ovat ilmoittaneet puhelinnumeronsa Liedon Vedelle, saavat häiriötiedotteet viestinä. Myös Liedon Veden internet-sivuilla ja Facebook-sivuilla tiedote ja häiriökartta.

Mahdollisia talousveden häiriötilanteita saatetaan havaita, mikäli veden tulo lakkaa äkisti, huomataan poikkeuksellisen suuria vesialueita tai poikkeuksellisen runsasta veden kulkua ojissa.

Kuluttajan olisi hyvä seurata myös kiinteistön vesimittaria säännöllisesti. Mikäli vesimittarilukema on kasvanut poikkeuksellisesti, talouksien on syytä tarkistaa mm. hanat, vessat, ulkohanat ja mahdolliset muut vesipisteet vuotojen varalta.

Mikäli epäillään, että vesimittari on vioittunut, pyydämme teitä olemaan yhteydessä asiakaspalveluumme s-postilla liedon.vesi@lieto.fi tai puh. 050 400 9600.

Pyydämme myös ilmoittamaan mahdollisista talousveden haju-, maku- ja väri poikkeamista suoraan asiakaspalveluumme.